De dimineata...

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Dimineata asta foarte dimineata mi-a adus un gand dintre acelea pe care le simti profund pana in adancul fiintei tale si mi-a spus ca nimic din avem sau credem ca avem nu ne apartine niciodata...poate doar amintirile, care nici acestea nu sunt doar ale noastre, caci mereu se leaga de alte persoane, cu care le impartim...
(am cautat o imagine cu o raza de soare pentru postul acesta, dar pentru ca niciuna nu era ca cea din dimineata mea...ramanem fara poza, dar cu amintirea razei noastre de soare)

4 comentarii:

santos spunea...

Si amintirea razei de soare cu cine o sa o imparti?

Frunoasa postare pentru o asa ora matinala......

guest spunea...

@santos, daca un timp amintirea am impartit-o doar cu mine, acum, ca am vorbit despre aceasta amintire...o impart cu cei care au citit despre ea si care o simt asa cum am simtit-o eu

angi spunea...

Tot ce avem ne este dat in'chirie',dat fiind ca suntem doar trecatori...ca suntem muritori.Avem totusi ceva care este doar al nostru,dar pe care de foarte multe ori il uital undeva,intr-un colt al 'carcasei' noastre:SPIRITUL.El este cel care te-a facut sa simti atat de profund,el este cel care te-a facut sa intelegi anumite lucruri pe care nu toti le inteleg si tot el este cel care nu ti-a permis sa pui o poza cu o raza oarecare de soare,dat fiind ca frumusetea pe care tu ai perceput-o era mai presus de orice'captura' fotografica facuta de mana unui om.Explicatia?Cat se poate de simpla.Ce ai vazut era trimis de la 'Sefu' al Mare'care este un artist inegalabil in toate artele posibile. :)
Pupici cu lipici,blodie!

santos spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=iVi1X2iCVcY&feature=related